Lietuvoje, naujausių tyrimų duomenimis, apie 80% internetu besinaudojančių žmonių naudojasi vienokiais ar kitokiais socialiniais tinklais. Bene populiariausias socialinis tinklalapis internete yra Facebook, kuriame paskyras turi beveik trečdalis Lietuvos gyventojų. Būtent šis socialinis tinklas sulaukia šimtų tūkstančių aktyvių vartotojų kiekvieną dieną, kurie ieško ir dalinasi jiems aktualia informacija. Būtent dėl šios priežasties, Facebook reklama yra itin efektyvi reklamos priemonė ir lenkia kitus tradicinius reklamos agentūrų siūlomus projektus. Visus šiuos rodiklius puikiai iliustruoja begalės gerų atsiliepimų bei sėkmes istorijų apie verslus, kuriems Facebook reklama padėjo pasiekti stulbinančių rezultatų prekinių ženklų populiarinimo bei pardavimų skatinimo srityse.
Facebook reklama iš kitų reklamos tinklų išsiskiria itin gera auditorijos pasirinkimo sistema. Šiai dienai jai prilygti gali tik Google Adwords. Auditorijos pasirinkimo sistema- tai labai reikšmingas aspektas, nuo kurio tiesiogiai priklauso jūsų reklamos tikslinės auditorijos pasiekiamumas. Facebook reklamos sistema leidžia jums pačiam pasirinkti bei valdyti, kokio tipo auditorija galės matyti jūsų sukurtą reklamą. Jums suteikiami galimi pasirinkimai pagal žmonių amžių, lytį, mėgstamus veiklą ar laisvalaikį. Visai tai jums leidžia pasirinkti segmentuotą tikslinę vartotojų auditoriją, kurią labiausiai sudomins jūsų siūlomas produktas ar paslauga. Tai jums leis pasiekti maksimalių rezultatų su mažiausiais įmanomais reklaminiais kaštais. Negana to, Facebook reklama jums papildomai siūlo ir puikią statistinę duomenų bazę, kur kiekvienam vartotojui pateikiama išsami reklaminės kompanijos ataskaita apie auditoriją, susidomėjusius asmenis bei paspaudimus. Žinant visus Facebook reklamos privalumus, susidaro įspūdis, jog tokia reklama turėtų būti labai brangi, tačiau anaiptol taip nėra. Facebook stengiasi pateisinti visų klientų lūkesčius, reklamos kainas ir pasiekiamumą. Tai reiškia, jog reklamos užsakovas gali nusistatyti bei valdyti pinigų sumas, kurias yra pasirengęs išleisti. Analizuojant statistiką galima pastebėti, jog kartais vienas facebook reklamos lankytojas kainuoja daugiau, tačiau jis yra ženkliai tikslingesnis ir pritrauktų lankytojų / pirkinių santykis yra stebėtinai didelis. Pastarasis savo kitus konkurentus lenkia bent kelias kartais, taip padėdamas jums sutaupyti nemažą kiekį pinigų.
Žinoma, nevertėtų pamiršti, jog socialiniai tinklai šiuo metu yra labai madingi ir visos didelės kompanijos nori pasirodyti didelėje auditorijoje. Tai lemia, jog kompanijos kuria savo profilius bei aktyviai dalyvauja socialinių tinklų gyvenime. Jei dar nepasinaudojote šia galimybe – nedelskite, sukurkite savo įmonės socialinį profilį, kuriame galėtumėte nuolatos bendrauti su savo klientais, skelbti aktualiausias naujienas ir akcijas. Siekiant, kad jūsų socialinis profilis būtų aktyvus, tereikia pasinaudoti Facebook reklama. Pasirinkus šią reklamos formą sugebėsite pritraukti daugybę potencialių klientų ir atskleisti neribotas verslo galimybes.